Kedves Hetedikesek!
Az iskolának aktiválva lett a Microsoft Office 365 iskolai fiók, amelyet minden tanuló saját azonosítóval tudja használni.
Létrehoztunk a 7.b osztálynak egy csoportot a Teams alkalmazásban, azt szeretném ha mindenki azt használná. Ezen keresztül könnyen be tudjátok adni a feladatok megoldását, tudtok kérdezni a tanáraitoktól, sőt online élő kapcsolatot is tudtok kialakítani akár az egész osztállyal.
Az alábbi lépéseket kell végrehajtani: (Okostelefonnal és laptoppal is használható)
Okostelefonnal:
1. Töltsd le az AppStore-ból a Teams app-ot.
2. Nyisd meg a letöltött alkalmazást.
3. Kérni fogja a felhasználónevedet és jelszavad. (ezt elküldöm neked messengeren vagy emailben keresztül, csak írj rám: ltanita@kossuthtfoldvar.onmicrosoft.com )
És már kész is!
ha számítógépen használnád:
Laptopon/számítógépen:
1. nyisd meg a portal.office.com oldalt
2. lépj be a felhasználónév jelszó párossal (ügyelj, hogy pontosan írd be!)
3. Ott láthatod az elérhető office alkalmazásokat. Válaszd ki a Teams-t. Kattints rá.
Ekkor felajánlja, hogy letöltheted a gépedre, illetve webalkalmazásban is használhatod.
Töltsd le a gépedre, majd megnyitás után lépj be a felhasználóneveddel jelszóval.
Kész, használhatod.
Kérem, hogy a felhasználóneved és jelszó miatt keress! (emailben: anita.toth.lakatosne@gmail.com
vagy messengeren)
Várunk benneteket a Teams-ben!
Lakatosné Tóth Anita
2020. április 16., csütörtök
rajz 04.16.
Kedves Gyerekek!
Osztályotokból a kocka szerkesztés feladatra 9 tanulótól kaptam eddig munkákat.
Várom azon tanulók jelentkezését is akik eddig még nem küldtek semmilyen munkát!
8 tanuló sajnos még nem küldött semmilyen munkát!!😞
Új feladatunk során játékra hívlak a vonalak segítségével! 😎
Kérlek, nézd meg a videót!
Link: játék a vonalakkal
Határidő:2020.04.30.
A videóban 8 alkotás munkamenete látható.
Feladat: Válasz ki egyet, s alkosd meg, majd fényképezd le és küld el nekem az e-mail címemre.
Ha alkotás közben új ötleted támad, bátran alkalmazd! Ha valaki többet alkot, azt is szívesen várom!
Munkamenet:
1. nézd meg a videót
2. válaszd ki a számodra szimpatikus alkotást
3. jegyezd meg melyik percnél kezdődik, mert így többször egyszerűbben rá tudsz keresni alkotás közben
4. nézd meg kétszer, háromszor is azt a részt, amelyiket választottad
5. kezdj el rajzolni, közben állítsd meg a videót, ha lemaradtál, léptesd vissza
Alkotások a videóról:
Osztályotokból a kocka szerkesztés feladatra 9 tanulótól kaptam eddig munkákat.
Várom azon tanulók jelentkezését is akik eddig még nem küldtek semmilyen munkát!
8 tanuló sajnos még nem küldött semmilyen munkát!!😞
Új feladatunk során játékra hívlak a vonalak segítségével! 😎
Kérlek, nézd meg a videót!
Link: játék a vonalakkal
Határidő:2020.04.30.
A videóban 8 alkotás munkamenete látható.
Feladat: Válasz ki egyet, s alkosd meg, majd fényképezd le és küld el nekem az e-mail címemre.
Ha alkotás közben új ötleted támad, bátran alkalmazd! Ha valaki többet alkot, azt is szívesen várom!
Munkamenet:
1. nézd meg a videót
2. válaszd ki a számodra szimpatikus alkotást
3. jegyezd meg melyik percnél kezdődik, mert így többször egyszerűbben rá tudsz keresni alkotás közben
4. nézd meg kétszer, háromszor is azt a részt, amelyiket választottad
5. kezdj el rajzolni, közben állítsd meg a videót, ha lemaradtál, léptesd vissza
Alkotások a videóról:
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
Az alkotások menete megtalálható a videón. Ha valakinek bármilyen kérdése van, írjon!
Jó munkát!
Szép napot!
Zsuzsi néni
Fizika 04.16.
Nagyon kevés projektmunkát kaptam még ebből az osztályból! Ne feledjétek, a határidő holnap letelik. Aki a témazáró dolgozatot választotta, annak ma emailben eljuttatom.
Akitől holnapig nem kapok projektmunkát, annak a témazáró dolgozatot kell megírnia.
Segítség a projektmunkához:
Korábbi évek projektmunkáiból ötletet meríthetsz: https://drive.google.com/open?id=1CaWPT7QAtg9W7JUIzxmvFnheBoTxxm4I
Egyéb segítség, ötletek a projektmunkához, a témakör összefoglalásához:
Ceruzával átszúrt lufi, hidrosztatika
Fejreállított pohár, hidrosztatika
Szilárd testek nyomása
Búvár, hidrosztatika
Légnyomás (csak felnőtt segítségével elvégezhető kísérlet!)
Nyomó- és szívókút szimuláció
Hidraulikus emelő szimuláció
Rengeteg hasonló ötletet meríthetsz a Szertár, vagy a Brutális fizika nyomás témakörében készült videóiból.
Határidő: április 17.
Jó munkát!
Busi Judit
Akitől holnapig nem kapok projektmunkát, annak a témazáró dolgozatot kell megírnia.
Segítség a projektmunkához:
Korábbi évek projektmunkáiból ötletet meríthetsz: https://drive.google.com/open?id=1CaWPT7QAtg9W7JUIzxmvFnheBoTxxm4I
Egyéb segítség, ötletek a projektmunkához, a témakör összefoglalásához:
Ceruzával átszúrt lufi, hidrosztatika
Fejreállított pohár, hidrosztatika
Szilárd testek nyomása
Búvár, hidrosztatika
Légnyomás (csak felnőtt segítségével elvégezhető kísérlet!)
Nyomó- és szívókút szimuláció
Hidraulikus emelő szimuláció
Rengeteg hasonló ötletet meríthetsz a Szertár, vagy a Brutális fizika nyomás témakörében készült videóiból.
Határidő: április 17.
Jó munkát!
Busi Judit
Kémia 04.16
Szia Mindenki!
A tavaszi szünetnek egykettőre vége lett, kezdődjön a tanulás!
Ott hagytuk abba, hogy kémiai reakció, innen folytatjuk.
A mai óránk címe: A kémiai egyenlet
Ahogyan az a anyagoknak van jele-ami lehet vegyjel, vagy képlet- a reakcióknak is van jele: ez a kémiai egyenlet.
Szükség van az egyenletíráshoz az anyagok jeleinek pontos ismeretére és a tömegmegmaradás törvényére, hiszen az egyenletnek- mint a matekban is tanultátok- itt is két oldala van és közöttük az = jel nem kamu, valóban egyenlőnek kell lennie. A kémia nem varázslás: nem tűnnek csak úgy el az anyagok a semmibe!
Szóval a mai feladat a következő: tk 105-106 olvasása, az itt szereplő példák leírása a füzetbe úgy, hogy az összefüggéseket lépésről lépésre megpróbáljátok követni és értelmezni. Tudom, hogy ez így igen nehéz, de most ez van!
Magam helyett egy tanár urat és a magyarázatát ajánlom a figyelmetekbe: Egyenletírás 1
Jó munkát kívánok.
Legyen szép napotok!
A tavaszi szünetnek egykettőre vége lett, kezdődjön a tanulás!
Ott hagytuk abba, hogy kémiai reakció, innen folytatjuk.
A mai óránk címe: A kémiai egyenlet
Ahogyan az a anyagoknak van jele-ami lehet vegyjel, vagy képlet- a reakcióknak is van jele: ez a kémiai egyenlet.
Szükség van az egyenletíráshoz az anyagok jeleinek pontos ismeretére és a tömegmegmaradás törvényére, hiszen az egyenletnek- mint a matekban is tanultátok- itt is két oldala van és közöttük az = jel nem kamu, valóban egyenlőnek kell lennie. A kémia nem varázslás: nem tűnnek csak úgy el az anyagok a semmibe!
Szóval a mai feladat a következő: tk 105-106 olvasása, az itt szereplő példák leírása a füzetbe úgy, hogy az összefüggéseket lépésről lépésre megpróbáljátok követni és értelmezni. Tudom, hogy ez így igen nehéz, de most ez van!
Magam helyett egy tanár urat és a magyarázatát ajánlom a figyelmetekbe: Egyenletírás 1
Jó munkát kívánok.
Legyen szép napotok!
Német emelt
Liebe Kinder!
Korábban a Fahr - szótővel alkottunk új szavakat, azok jelentését pedig körülírtuk, elmagyaráztuk a többieknek.
Most a der Flug szó segítségével képzett szavakat nézzük meg!
Tk. 63./18.
Szótározzátok ki és tanuljátok meg a szavakat!
Válasszatok ki 5 szót és néhány mondatban fogalmazzátok meg jelentésüket a füzetben!
A megoldásokat kérem a szokott módon elküldeni!
Határidő: április 17.
Korábban a Fahr - szótővel alkottunk új szavakat, azok jelentését pedig körülírtuk, elmagyaráztuk a többieknek.
Most a der Flug szó segítségével képzett szavakat nézzük meg!
Tk. 63./18.
Szótározzátok ki és tanuljátok meg a szavakat!
Válasszatok ki 5 szót és néhány mondatban fogalmazzátok meg jelentésüket a füzetben!
A megoldásokat kérem a szokott módon elküldeni!
Határidő: április 17.
Történelem A dualizmus kora
Kedves 7. évfolyam!
A mai órán még mindig a dualizmus korával fogunk foglalkozni.
1. lépés:
Olvasd el a TK. 37. leckéjét (147-149. old.) és a 38. leckéjét (150-152. old.)!
2. lépés:
Az olvasott információk alapján készíts egy 10 pontot érő feladatot ( "Hazudós Pisti", keresztrejtvény, "Ki vagyok én?" , Szövegkiegészítős feladat stb.)!
3. lépés:
A kitalált feladatodat megoldással együtt küldd el a címemre, és zsebeld be érte a 10 pontot!
bjfkrisztina7.osztaly@gmail.com
HATÁRIDŐ: 2020. április 20., reggel 8 óra !!!
Jó munkát!
Kriszta néni
Angol E
Good morning!
Task 4 today:
A fájlnévben szerepeljen a neved és a kész feladat dátuma.
I hope you had nice holidays. Have a beautiful day.
Tóthné VK
Task 4 today:
- TK 63/3a Kösd össze! ( Help: story) Füz-be másold le: 1. sor angolul, alá a fordítása (2 szín!) Jelentések: 1 Bocsánat a késésért. 2 Én is épp most érkeztem. 3 Nem fogod elhinni, mi történt. 4 Nem akarom tudni. 5 Mesélj el róla mindent! 6 Te jó ég!
- TV: M5 - 11:30 (Szólalj meg - angolul) - Nézd, ha tudod!
A fájlnévben szerepeljen a neved és a kész feladat dátuma.
I hope you had nice holidays. Have a beautiful day.
Tóthné VK
Irodalom
Kedves Gyerekek!
Remélem jól telt a szünet!
A digitális oktatás eddigi tapasztalatai alapján sajnálatos módon azt vettem észre, hogy többen hiányosan, a határidőt túllépve vagy egyáltalán nem küldik el a feladatokat. Ez nagy baj, mert az osztályzatok nagyrészt a beküldött feladatok alapján születnek.
A kérésem a következő: rendszeresen kövessétek a blogot! A tantárgy feladatait ÓRAREND SZERINT az adott napon találjátok meg. Pl. ha hétfőn van irodalom az órarendben, aznap kapjátok a feladatot. (A visszakeresgélés nehézkes.) Határidő mindig a következő tanóra napja. Dolgozzatok folyamatosan, ne halmozzátok a feladatokat! Tapasztaltátok, hogy nem adok sokat, de azt a keveset kérem pontosan elküldeni.
Akik eddig is szépen dolgoztak, azokat nagyon megdicsérem!
Mai feladatotok:
Olvassátok el! Tk.159.o 164-165o. 170-171. o.
Remélem jól telt a szünet!
A digitális oktatás eddigi tapasztalatai alapján sajnálatos módon azt vettem észre, hogy többen hiányosan, a határidőt túllépve vagy egyáltalán nem küldik el a feladatokat. Ez nagy baj, mert az osztályzatok nagyrészt a beküldött feladatok alapján születnek.
A kérésem a következő: rendszeresen kövessétek a blogot! A tantárgy feladatait ÓRAREND SZERINT az adott napon találjátok meg. Pl. ha hétfőn van irodalom az órarendben, aznap kapjátok a feladatot. (A visszakeresgélés nehézkes.) Határidő mindig a következő tanóra napja. Dolgozzatok folyamatosan, ne halmozzátok a feladatokat! Tapasztaltátok, hogy nem adok sokat, de azt a keveset kérem pontosan elküldeni.
Akik eddig is szépen dolgoztak, azokat nagyon megdicsérem!
Mai feladatotok:
Olvassátok el! Tk.159.o 164-165o. 170-171. o.
Feliratkozás:
Bejegyzések (Atom)
Földrajz 06.11.
Sziasztok! Lezártuk a jegyeket,zárjuk a tanévet! Jó pihenést kívánok mindenkinek a nyári szünetben!Vigyázzatok Magatokra,mozogjatok sokat...
-
Sziasztok! Nem mindenkitől kaptam meg az India és Kína leckék házi feladatát! Várom türelemmel,a jegyeket zárnom kell! Nem veszünk már új...
-
Sziasztok! Lezártuk a jegyeket,zárjuk a tanévet! Jó pihenést kívánok mindenkinek a nyári szünetben!Vigyázzatok Magatokra,mozogjatok sokat...
-
7.osztály VI. Értékes közösség 4. Az egyház liturgiája A mai órát kezdjük egy énekkel. Legyen ez a kezdő imádságunk: https://y...