Sziasztok!
A mai témánk: Adverbs of Frequency- Gyakoriságok kifejező határozók
1. Egészítsétek ki a VONALAS FÜZETetekben a következő mondataokat a TK 14. oldalán található szöveg alapján!
Quesar tydies my room, but he doesn't put things in the right places.
My chair's in the wardrobe.
2. MF. 66.old/ 1.6 szabályt és táblázatot másoljátok le a VONALAS FÜZETetekbe!
Figyeljétek meg pontosan hova kerülnek a mondatban a gyakoriságot kifejező határozók!
3. TK 15.old/ 4.
Olvassátok el a mondatokat!
Álló egyenessel jelöljétek be, hogy hova kerüljenek a zárójelben lévő határozók!
Másoljátok le a teljes mondatot a VONALAS FÜZETetekbe!
4. TK 15/ 6.
Saját magatokról írjatok mondatokat a VONALAS FÜZETBE!
Használjátok a 3a feladat határozóit!
5. Fényképezzétek le a füzeteteket!
6. Küldjétek el a képet 2020. 04.24. 12:00-ig.
Köszönöm szépen!
Jó munkát!
Enikő néni
2020. április 23., csütörtök
Német emelt
Liebe Kinder!
A mai videós órán megbeszéljük Rió nevezetességeit.
Oldjátok meg az alábbi feladatokat a füzetben! Melyik betűhöz, melyik szám illik?
Tk. 66./2.
Mf. 77./2. A nevezetesség neve után írjátok le az oda illő mondatot!
Határidő: április 28.
A tartalomból a beszámolót a jövő héten kérem, április 29-én.
A mai videós órán megbeszéljük Rió nevezetességeit.
Oldjátok meg az alábbi feladatokat a füzetben! Melyik betűhöz, melyik szám illik?
Tk. 66./2.
Mf. 77./2. A nevezetesség neve után írjátok le az oda illő mondatot!
Határidő: április 28.
A tartalomból a beszámolót a jövő héten kérem, április 29-én.
Földrajz 04.23.
Sziasztok!
A Redmentas feladatlapot még nem töltötte ki mindenki! Küldöm újra a belépő linket!
https://redmenta.com/Pótlás7.a Mindenki töltse ki,aki még nem tette meg!
Ma nem kaptok új feladatot, amit legutóbb feladtam-Amerika összefoglalása a munkafüzetben-úgy látom nehéznek bizonyult.
Aki még nem csinálta meg, küldök egy kis segítséget,de azok is javíthatnak,akik már elküldték nekem!Mindenképpen értékelem a határidő betartását,ami nem az erőssége mindenkinek!
Új határidő: ma
Nézzük!!👀
Munkafüzet 34.oldal 1.feladat
Melyik szerkezeti forma hogyan keletkezett?- gondolj arra,pl. egy röghegység hogyan jön létre-összetöredezik,rögökre darabolódik,a rögök elmozdulnak-vetődnek!!Egy gyűrthegység hogyan jön létre??? stb.
Munkafüzet 34.oldal 2.feladat
A tájak számát a táblázatba írd be! Atlasz segítségével remélem nem okoz gondot. ( Mf.26.old. )
A felszínformák csoportjait az 1-es feladatból másold ide,persze gondold végig,mely tájhoz melyiket írod.A Kanadai-ősföld,Brazil-ősföld-jele is mutatja,Guyanai-hegyvidék= ősföldek!! Így tovább!
Munkafüzet 35.oldal 3,4,5.feladat
Színezni kell a nevezetes szélességi körök közötti éghajlati övezeteket!
A munkafüzetben a 27 vagy 29.oldalon közösen javítottuk még órán a feladatokat,az nagy segítség lehet!
Munkafüzet 37.oldal 10,11,12.feladat
A tankönyv első leckéje volt a földtörténeti idők!! Oda lapozz vissza és nagyon szépen megtalálod,hogy mikor milyen ásványkincs vagy energiahordozó keletkezett!
A 11-es feladathoz atlasz kell,az nem okozhat gondot!
A 12-es feladatnál gondolj Amerika területi méreteire!! Tk.58.oldal-közlekedés
Keressetek,ha valami még ezek után sem megy!! 😉😉
A Redmentas feladatlapot még nem töltötte ki mindenki! Küldöm újra a belépő linket!
https://redmenta.com/Pótlás7.a Mindenki töltse ki,aki még nem tette meg!
Ma nem kaptok új feladatot, amit legutóbb feladtam-Amerika összefoglalása a munkafüzetben-úgy látom nehéznek bizonyult.
Aki még nem csinálta meg, küldök egy kis segítséget,de azok is javíthatnak,akik már elküldték nekem!Mindenképpen értékelem a határidő betartását,ami nem az erőssége mindenkinek!
Új határidő: ma
Nézzük!!👀
Munkafüzet 34.oldal 1.feladat
Melyik szerkezeti forma hogyan keletkezett?- gondolj arra,pl. egy röghegység hogyan jön létre-összetöredezik,rögökre darabolódik,a rögök elmozdulnak-vetődnek!!Egy gyűrthegység hogyan jön létre??? stb.
Munkafüzet 34.oldal 2.feladat
A tájak számát a táblázatba írd be! Atlasz segítségével remélem nem okoz gondot. ( Mf.26.old. )
A felszínformák csoportjait az 1-es feladatból másold ide,persze gondold végig,mely tájhoz melyiket írod.A Kanadai-ősföld,Brazil-ősföld-jele is mutatja,Guyanai-hegyvidék= ősföldek!! Így tovább!
Munkafüzet 35.oldal 3,4,5.feladat
Színezni kell a nevezetes szélességi körök közötti éghajlati övezeteket!
A munkafüzetben a 27 vagy 29.oldalon közösen javítottuk még órán a feladatokat,az nagy segítség lehet!
Munkafüzet 37.oldal 10,11,12.feladat
A tankönyv első leckéje volt a földtörténeti idők!! Oda lapozz vissza és nagyon szépen megtalálod,hogy mikor milyen ásványkincs vagy energiahordozó keletkezett!
A 11-es feladathoz atlasz kell,az nem okozhat gondot!
A 12-es feladatnál gondolj Amerika területi méreteire!! Tk.58.oldal-közlekedés
Keressetek,ha valami még ezek után sem megy!! 😉😉
Matek 04.23
Üdv Mindenki!
A tegnapi feladatok
megoldása a következő. Javítsatok, ha volt hibátok, nézzétek át, hogy mit rontottatok el!
Trapéz
Mf 77/2.a (itt az adatokat nem írom le, nektek le
kellett)
T= (a+c)*m/2
T= (8+4)*5/2
T=
60 cm2
Mf 77/5
Adatok:
a= 21 m T=
(a+c)*m/2
c= 14 m T=
(21+14)*28/2
m= 28 m T= 490 m2
T=? (m2)
Mf 77/6
Adatok:
a= 540 m T= (a+c)*m/2
c= 320 m T= (540+320)*95/2
m= 95 m T= 40850 m2= 4,085 ha (mivel
1 ha= 10000 m2)
T=
? (m2, ha)
Tehát az óra címe: A kör
és részei
Az ismétléshez egy videót
ajánlok. Arra kérlek Benneteket, hogy a füzetetekbe jegyezzétek le Ti is a kör
részeit és jelölésüket, ahogyan látni fogjátok.
A videó:kör részei
Természetesen az eddig használt kerület, területképleteket, a sokszögek tulajdonságaival együtt tanuljátok, mivel hamarosan számot adtok belőle.
Jó munkát kívánok!
Szép napot!
Történelem Híres magyarok a dualizmus idejéből
Kedves 7. évfolyam!
A következő történelem órán (április 29-én) egy teszttel zárjuk a pontgyűjtést!!! A teszt témája: MAGYARORSZÁG A DUALIZMUS IDŐSZAKÁBAN (TK. 35., 36., 37. 38. és 40. lecke anyaga).
Rengeteg szép munkát kaptam, ha majd április 29-én lezárom a pontversenyt, néhányat ide a blogra is felteszek, hogy Ti is tudjatok bennük gyönyörködni!!!
De addig is nézzük a mai óránk anyagát: Magyar "honleányok" (TK. 161. oldal) és Az oktatás fejlődése (TK. 162-164. old.)
1. lépés: Olvasd el a TK. 161. oldalán lévő olvasmányt, majd válassz ki KETTŐT az ott lévő 6 hölgy közül, és készíts róluk külön névjegykártyát! (fejenként 2-3 vázlatpontba gyűjtsd ki, hogy miről híres az a hölgy)
2. lépés: Olvasd el a TK. 162-164. old.-án lévő leckét!
3. lépés: Oldd meg a következő munkafüzetbeli feladatokat: MF. 24/1., 2. és 3. feladat!
A névjegykártyákat és a munkafüzetbeli feladatok fotóját pedig küldd el az e-mail címemre!
HATÁRIDŐ: 2020. április 27., reggel 8 óra!!!
Jó munkát!
Kriszta néni
Angol E
Good morning!
Task 4 today: 1-2
A fájlnévben szerepeljen a neved és a kész feladat dátuma.
Have a nice day.
Tóthné VK
Task 4 today: 1-2
- MF 51/4 (I've just Fi3 B)
- MF 51/5 ( I'll go and...)
- 2nd lesson: special - the 150th:Free time:
- Enjoy yourselves!
- TV: M5 - 11:30 (Szólalj meg - angolul) - Nézd, ha tudod!
A fájlnévben szerepeljen a neved és a kész feladat dátuma.
Have a nice day.
Tóthné VK
Irodalom
Sziasztok!
Osztályzatot kaptok az eddigi digitális oktatásban végzett munkáitokra, szorgalmatokra, hozzáállásotokra. A jegyet megtaláljátok a KÉTÁBAN.
Remélem már sokan elolvastátok a kötelező olvasmányt: Mikszáth Kálmán: Szent Péter esernyője c. regényét! Ha még nem, olvassátok szorgalmasan! Május elején már foglalkozunk vele.
Mai feladatotok:
Olvassátok el Krúdy Gyula: A zöldkalapos ember c. művét! Tk. 209-213.
Oldjátok meg a füzetben a Tk. 213/ 1, 2 6 feladatait!
Osztályzatot kaptok az eddigi digitális oktatásban végzett munkáitokra, szorgalmatokra, hozzáállásotokra. A jegyet megtaláljátok a KÉTÁBAN.
Remélem már sokan elolvastátok a kötelező olvasmányt: Mikszáth Kálmán: Szent Péter esernyője c. regényét! Ha még nem, olvassátok szorgalmasan! Május elején már foglalkozunk vele.
Mai feladatotok:
Olvassátok el Krúdy Gyula: A zöldkalapos ember c. művét! Tk. 209-213.
Oldjátok meg a füzetben a Tk. 213/ 1, 2 6 feladatait!
Feliratkozás:
Bejegyzések (Atom)
Földrajz 06.11.
Sziasztok! Lezártuk a jegyeket,zárjuk a tanévet! Jó pihenést kívánok mindenkinek a nyári szünetben!Vigyázzatok Magatokra,mozogjatok sokat...
-
Sziasztok! Nem mindenkitől kaptam meg az India és Kína leckék házi feladatát! Várom türelemmel,a jegyeket zárnom kell! Nem veszünk már új...
-
Sziasztok! Lezártuk a jegyeket,zárjuk a tanévet! Jó pihenést kívánok mindenkinek a nyári szünetben!Vigyázzatok Magatokra,mozogjatok sokat...
-
7.osztály VI. Értékes közösség 4. Az egyház liturgiája A mai órát kezdjük egy énekkel. Legyen ez a kezdő imádságunk: https://y...